דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוברים דירה? - כל פתרונות האחסון לדירה החדשה שלכם 

מאת    [ 08/06/2014 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 1555 פעמים ]

ממש בעוד זמן קצר מגיעה התקופה בה אנשים רבים עוברים דירה ומעתיקים את מקום מגוריהם אל מקום חדש. בקיץ, אנשים רבים עוסקים במעברים שכן המעברים מתוכננים פעמים רבות לחופש הגדול בכדי לא לפגוע בלימודיהם של הילדים. יש לכך יתרון גדול, שכן למעשה הילדים נמצאים בחופשה ולא צריך להעביר אותם דירה או בית ספר בזמן שהם במהלך השנה, ובכך לא פוגעים בהסתגלותם ובמצבם הנפשי. כמו כן, כמובן שיש לתקופת הקיץ גם חסרונות המשפיעים על המעבר דוגמת החום המקשה עלינו בכל פעולותינו, ודוגמת המחירים העשויים להיות יקרים יותר.

כאשר עוברים דירה סוגיית האחסון מקבלת מקום משמעותי והופכת להיות אחת ההתמודדויות המצריכות מחשבה ותכנון מעמיק. באם המעבר נעשה לחלל קטן יותר מהקודם ראוי לחשוב האם אנו בטוחים כי מדפים יעשו את עבודתם נאמנה ויספיקו בכדי לענות כפי שנדרש ורצוי על סוגיית האחסון בביתנו. פעמים רבות כאשר עוברים לחלל שהינו קטן יותר וכמות הציוד שלנו על פי רוב אינה משתנה, אלא אף גדלה, ישנה בעייתיות גדולה בתחום האחסון. רובנו מכירים את התחושה המתסכלת המלווה אותנו כאשר אנו אוגרים חלק מהציוד שלנו בבית הורינו או חברינו, בכדי לנסות ולחסוך עוד איזו טיפת מקום. באם נתכנן את אופי האחסון של החלל אליו עברנו כראוי, ונתייעץ עם מומחים בטרם נתכנן את מערכות האחסון שלנו, נוכל למעשה להתגבר על בעיות מסוג זה. הדבר נכון גם כאשר מדובר על אחסון בחללים עסקיים דוגמת מקרה בו אנו מעוניינים לרכוש מדפים למחסן ולמעשה אין הדבר שונה במהותו ממעבר של חלל מגורים פרטי דוגמת דירה. חשוב לבחון בטרם הקנייה האם זוהי מערכת המידוף הנכונה והיעילה ביותר עבור בית העסק שלנו, והאם הלכה למעשה היא תסייע לנו להתמודד עם סוגיית האחסון באופן היעיל ביותר עבור צרכי בית העסק שלנו.

פעמים רבות לאחר התייעצות נבין דווקא שפתרון אחר הוא שעשוי להיות הרלוונטי והיעיל ביותר עבורנו. כך למשל, בכל הנוגע לסוגיית האחסון בקרב חדרי ילדים יתכן מאד כי דווקא פתרון מסוג מדפים יהיה בעייתי יותר אם יבנה לגובה שכן הוא לא יהיה נגיש מספיק ובטוח מספיק עבור הילדים. במקרה זה, יהיה נכון יותר לאחסן בצורות שונות, אשר אותם יכולים לספק לנו אנשי מקצוע. כמו כן, צורות האחסון יכולות להיות מודולאריות ובכך להתאים את עצמן מאוכלוסייה אחת לאחרת, או לשנות עצמן בהתאם לגיל של אוכלוסיית היעד. למעשה, תכנון מקדים והיוועצות במומחים עשויים למנוע הוצאה כלכלית מיותרת. חשוב לזכור כי אין לזלזל בחשיבות ההיוועצות באנשי מקצוע גם כאשר מעצבים חלל עסקי. לעיתים, ההתייעצות חושפת בפנינו רבדים אשר לא נחשפנו אליהם קודם לכן כאשר חשבנו רק על פתרון דוגמת מדפים למחסן ולא עלה על דתנו שישנם פתרונות יעילים יותר עבורנו ומשתלמים יותר, ואלו עשויים להניב לנו פתרון נוח יותר, חכם יותר ואמין יותר. התייעצות תעשה לנו סדר בבלגן, שאין צל של ספק שזה בדיוק כל מה שאנו שואפים לו כאשר ברצוננו לטפל בסוגיה הקשורה לאחסון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב